Monday 23 April 2012

Laporan Minggu Pertama

Alhamdulillah minggu 1 berjalan dengan jayanya. Pihak pengurusan juga mengucapkan tahniah kepada semua pasukan kerana memberi commitment dengan baik.

Sebanyak 22 gol telah terhasil termasuk 1 gol sendiri, 4 kad kuning dan 1 kad merah. 1 kad merah yang dilayangkan kepada Affif penjaga gol Chekeliut fc telah ditarik balik dan ditukar kepada kad kuning selepas pihak pengurusan terima bantahan dari pasukan Chekeliut fc dengan alasan garisan tidak jelas. Insyaallah pihak pengurusan akan memperbaiki kelemahan ini. Kad merah untuk Muhamamad Hanafi Bin Mohd Solihuddin pemain Chekeliut fc akan menerima pergantungan 2 perlawanan menentang Selayang fc dan PPR.

Tahniah kepada Danau Kota cf selaku peneraju liga dan Mohd Fadzly bin Jaafar selaku penjaring terbanyak dengan jaringan 3 gol.

Terdapat satu perubahan jadual yang melibatkan Zero One fc vs Aliff Alroja telah di pinda pada 1 Mei 2012 5.00ptg. Pihak pengurusan berharap commitment yang baik akan diteruskan dan semua borang dan pembayaran dapat diselesaikan pada minggu ini. Sekian.

No comments:

Post a Comment