Monday 28 May 2012

LAPORAN MINGGU KE 6

Alhamdulillah minggu ke 6 berjalan dgn jayanya. Terlebih dahulu pihak pengurusan ingin memohon maaf kepada semua pasukan yg bermain pada minggu ini kerana keadaan rumput padang yg panjang dan garisan yg tidak jelas. Untuk makluman, Razak Hashim selaku pengurus padang telah memberitahu kepada pihak DBKL utk menyelesaikan masalah ini namun tiada tindakan diambil dan memberi alasan mesin rumput mereka rosak. Perkara ini telah diajukan sekali lagi kepada pihak DBKL dan Insyaallah perkara ini akan diselasaikan pada minggu ini.

Pihak pengurusan juga ingin memohon agar setiap pasukan menjaga displin ketika berada di padang demi menjaga reputasi liga kita. Antara maklum balas yg diterima adalah menghisap rokok dlm padang dan menunjuk isyarat lucah. Harap perkara ini tidak berulang dan pihak pengurusan mengucapkan terima kasih di atas maklum balas yg telah diberikan.

Tahniah buat peneraju liga yg baru dan menang kesemua perlawanan iaitu DEY-1 fc. Tahniah juga buat GEMA fc kerana mengamalkan permainan Fair Play. Tiada sebarang kad dilayangkan kepada pemain GEMA fc. Zero One fc sebagai pertahanan terbaik dan Danau Kota cf sebagai penyerang terbaik. Mohd Fadly bin Jaafar kekal sebagai penjaring terbanyak dgn 8 gol dan diikuti rapat oleh Danial Syazwan dari pasukan Chekeliut fc dan Hafiz Abdul Hamid dari pasukan DEY-1 fc dgn masing-masing telah menjaringkan 6 gol. Hafiz Abdul Hamid telah menjaring sekurang-kurangnya 1 gol utk setiap perlawanan. Beliau telah bermain 5 perlawanan dan telah menghasilkan 6 gol. Setelah 5 perlawanan dilangsungkan perebutan utk top 3 dan tempat ke 4 agak sengit dan perebutan utk penjaring terbanyak juga cukup mendebarkan. Semoga kerancakkan liga ini diteruskan utk minggu ke 7 dan setiap pasukan dapat mengamalkan semangat kesukanan. Sekian

No comments:

Post a Comment