Wednesday 9 May 2012

MAKLUMAN

Perubahan jadual pada Game Minggu ke 5, 6, 8,10 & 11. Sila semak balik jadual yg telah diubah. Hanya hari sahaja berubah dan tidak melibatkan masa. Perubahan ini dilakukan untuk mempermudahkan setiap pasukan. Pihak pengurusan berharap jadual ini tidak berubah lagi namun sekiranya atas permintaan yg munasabah pihak penguruan masih akan pertimbangkan. Maaf atas kesulitan yg telah berlaku.

Game Minggu ke 4  venue akan berubah. Bermain di pdg belakang masjid. Insyaallah pihak DBKL akan buat line. Arahan telah diberikan kepada En Razak Hashim selaku pengurus pdg. Sekiranya line tiada ketika perlawanan pihak penganjur mohon maaf terlebih dahulu dan berharap semua pasukan yg terlibat meneruskan perlawanan dengan semangat kesukanan. Mana-mana pasukan yg tidak tahu pdg boleh hubungi saya.

Klik pada menu Club dan klik pada read more. Untuk info setiap pasukan. Kepada mana-mana pasukan yg belum menyerahkan salinan nama pemain, harap dpt diserahkan pd minggu ini. Terima kasih buat semua pasukan kerana telah menjelaskan yuran dan deposit. Resit rasmi akan dikeluarkan atas nama pasukan masing-masing dan insyaallah akan diserahkan pada minggu ini. Sekian.

No comments:

Post a Comment