Sunday 24 June 2012

LAPORAN MINGGU KE 10

Alhamdulillah minggu ke 10 berjalan dgn jayanya. DEY-1 fc dan Zero One fc merupakan pasukan yg layak keperingkat separuh akhir dan 2 slot terakhir hanya ditentukan pada perlawanan terakhir antara Selayang fc, Danau Kota cf dan GEMA fc. Kebangkitan lewat TDK fc dgn 2 kemenangan berturut-turut juga tidak membawa sebarang makna. Hanya mengecewakan Chekeliut fc yg terkeluar dari saingan dan memberi tekanan buat Danau Kota cf.

DEY-1 fc mendahului liga dan perebutan selaku penjaring terbanyak juga cukup sengit antara Mohd Fadzly dan Danial Syazwan dengan 10 gol.

Pihak pengurusan berterima kasih kpd pasukan Jernih fc atas kesudian membenarkan bermain di pdg PPR dan kepada En Ayie memberi pinjam match ball. Beberapa maklum balas positif diterima oleh pihak pengurusan mengenai mutu pengadilan, pemain tidak memakai shin pad dan tidak memakai stokin. Pihak pengurusan akan ajukan perkara mutu pengadilan kpd En Razak selaku ketua pengadil dan kepada semua pemain mengenai shin pad dan stokin pihak pengurusan berharap pemain akan memakai dan segala kecederaan adalah atas risiko sendiri. Sekian

No comments:

Post a Comment