Sunday 17 June 2012

LAPORAN MINGGU KE 9.

Alhamdulillah minggu ke 9 berjalan dgn jayanya walaupun dalam keadaan jerebu dan 1 perlawanan antara Chekeliut fc vs TDK fc terpaksa ditunda. Kekalahan pertama Zero One fc, kegagalan DEY-1 fc mengutip mata penuh dan kemenangan GEMA fc antara highlight pada minggu ini. Kerancakan merebut tempat ke separuh akhir terbuka luas buat Danau Kota cf, GEMA fc, Selayang fc dan Chekeliut fc telah menghangatkan lagi liga Jelajah GEMA ini. Hanya kedudukan Zero One fc dan DEY-1 fc agak selamat buat ketika ini.

Walaupun tewas, Zero One fc kekal sebagai pendahulu liga dan Mohd Fadzly dan Danial Syazwan juga kekal sebagai penjaring terbanyak dgn 8 gol. Mohd Fadzly sudah 3 perlawanan tidak menjaring sebarang gol. Terdapa 3 pemain akan digantung pada perlawanan berikut iaitu Mohd Rizal dari Jernih fc, Hafiz Abdul Hamid dari DEY-1 fc dan Ibrahim Rasol dari Zero One fc. Perubahan jadual juga dilakukan dan pihak pengurusan juga memohon kerjasama daripada pasukan Chekeliut fc dan TDK fc utk bermain 2 perlawanan minggu ini memandangkan masa yg tidak mengizinkan yg perlu dihabiskan sebelum tibanya bulan Ramadhan . Harap semua pasukan peka dgn perubahan ini.

Sekali lagi pihak pengurusan memohon maaf kepada pasukan Chekeliut fc dan TDK fc atas kesilapan teknikal yg tidak disengajakan. Pihak pengurusan juga ingin mengucapkan terima kasih kerana kesudian pasukan Jernih fc utk membenarkan perlawanan liga bermain di padang mereka dan kepada saudara Ayie dari Danau Kota cf kerana kesudian memberi pinjam sebiji bola match ball. Sekian.

No comments:

Post a Comment