Thursday 7 June 2012

LAPORAN MINGGU KE 7

Alhamdulillah minggu ke 7 berjalan dengan jayanya dan terima kasih diucapkan kepada pihak DBKL kerana telah membuat line dan memotong rumput. Keadaan padang yg selesa telah membantu mutu permainan yg baik dan beberapa keputusan yg mengejut telah terhasil pada minggu ke 7 dengan kekalahan Danau Kota cf dan Chekeliut fc pada lawan masing-masing secara tidak langsung telah merancakkan lagi liga dan kemenangan pertama diperolehi Aliff Alroja telah meletakkan TDK fc berada di tangga tercorot liga. Kemenangan Selayang fc mencerahkan peluang mereka untuk sekurang-kurangnya berada pada no 4. GEMA fc juga telah memperolehi kad kuning mereka yg pertama pada minggu ini.

Walaupun  tidak bermain minggu ini, tahniah kepada DEY-1 fc kekal sebagai pendahulu liga dan Mohd Fadzly bin Jaafar kekal sebagai penjaring terbanyak dengan 8 gol untuk 7 minggu berturut-turut.

Perlawanan utk 02 June akan diupdate kemudian. Pihak pengurusan mohon maaf atas kelewatan meng update blog dan juga ingin mengucapkan terima kasih kepada pasukan Jernih fc, Chekeliut fc dan PMCARE fc kerana mempermudahkan urusan ketika perubahan jadual dilakukan serta terima kasih kepada Razak Hashim selaku pengurus padang dgn melakukan follow up dengan pihak DBKL sehingga berjaya diselesaikan. Sekian

No comments:

Post a Comment