Monday 2 July 2012

LAPORAN MINGGU KE 11

Alhamdulillah minggu ke 11 berjalan dgn jayanya. Liga Jelajah GEMA menuju ke kemuncak dengan 4 pasukan telah mengesahkan tiket ke separuh akhir iaitu DEY-1 fc, Zero One fc, Selayang fc dan Danau Kota cf. GEMA fc tercicir setelah dibezakan dgn jaringan gol dan Jernih fc berada di tangga tercorot liga.

Jaringan hatrick oleh Danial Syazwan daripada pasukan Chekeliut fc telah meletakkan beliau mendahului penjaring terbanyak dgn 13 gol dan tidak mempunyai baki perlawanan. Mohd Fadzly daipada Danau Kota cf mengekori rapat dgn 11 gol dan mempunyai baki 2 perlawanan.

Pihak pengurusan ingin mengucapkan terima kasih kepada Jernih fc kerana memberi keizinan sekali lagi utk menggunakan padang mereka dan En Ayie memberi pinjam bola match ball. Peringkat separuh akhir akan berlangsung pada Sabtu dan Ahad ini pada pukul 5 di pdg Batu Muda Sentul dan berharap semua dapat hadir utk memeriahkan lagi perlawanan ini.

Perlawanan akhir pada 15hb akan berlangsung di padang UKRC Ampang. Untuk perlawanan tempat ke 3 dan 4 perlawanan akan bermula tepat 3.30ptg dan bukan pukul 4ptg. Perlawanan akhir pula mungkin bermula 4.45 atau pukul 5.00ptg. Diharap semua pasukan terlibat dpt hadir awal dan memakai satu set lengkap dan sekiranya tiada, pihak pengurusan berharap sekurang-kurangya memakai warna yg sama walaupun berlainan jenama. Masa adalah penting kerana akan melibatkan perasmian dan pemberian hadiah kepada pemenang. Kerjasama semua pasukan amat diperlukan.

Sama-sama kita berdoa agar 2 minggu terakhir ini akan berjalan dengan lancar dipermudahkan oleh Allah S.W.T.. Sekian.

No comments:

Post a Comment