Friday 13 July 2012

MAKLUMAN & TROFI

TROFI





PIALA 2012
          MVP AWARD                                                                                            KASUT EMAS

Pihak pengurus berharap minggu terakhir akan berjalan dgn lancarnya. Setiap pasukan diminta memastikan ketepatan dari segi masa dan set jersey yg seragam. Kerjasama amat dihargai. Pengadil perlawanan akhir akan diadili ketua pengadil iaitu En Razak Hashim. Pihak pengurusan juga telah melihat keadaan padang di UKRC Ampang dgn pdg rumput baru dipotong dan line baru dibuat. Dengan keadaan padang boleh dikategori 1st class diharap mutu permainan dapat dihasilkan. Pihak pengurusan juga akan menyediakan tempat sembahyang, tempat duduk, air mineral dan air kotak. Semua dijemput hadir bagi memeriahkan lagi suasana dan kehangatan perlawanan akhir Liga Jelajah GEMA 2012.

Mengenai penjaring terbanyak juga, diingatkan sekali liga, Fadzly dan Danial Syazwan terikat dgn 13 gol. namun Danial Syazwan masih mendahului disebabkan kurang perlawanan. Fadzly perlu sekurang-kurangnya menjaringkan 1 gol ketika melawan Zero One fc utk digelar sebagai penjaring terbanyak.

Pihak pengurusan berharap semua pasukan akan menghantar wakil utk pemulangan wang deposit dan Insyaallah pihak pengurusan akan menganjurkan lagi satu pertandingan berformatkan Piala F.A iaitu kalah mati. Dijangka bermula pada minggu pertama bulan Oktober. Cabutan undi akan dibuat pada 15hb ini. Tiada yuran dikenakan dan Juara dan naib juara shj akan menerima hadiah. Trofi juara dan rm400 untuk pemenang dan rm200 untuk naib juara. Juara dan naib juara liga Jelajah GEMA akan menerima bye pada pusingan pertama. Syarat dan peraturan yg lain akan diberitahu kelak.



2 comments: