Wednesday 4 July 2012

MAKLUMAN

Peringkat separuh akhir akan diadakan di padang biasa dan sekiranya perlawanan terpaksa ditunda tarikh baru yg akan diberikan pihak pengurusan kepada setiap pasukan yg terlibat perlu patuhi. Ini kerana tarikh final telah ditetapkan iaitu pada 15 Julai. Harap semua pasukan bersedia dgn sebarang perubahan.

Format separuh dan akhir tiada masa tambahan. Terus kepada sepakan penalti sehingga terdapat keputusan dan tiada tost coin. Pemain yg menerima kad merah secara automatik digantung pada perlawanan akhir. Pendaftaran pemain baru tidak dibenarkan. Sekiranya pihak pengurusan mendapati terdapat muka baru dan nama tiada pada pendaftaran, pihak pengurusan tidak akan membenarkan pemain tersebut bermain. Harap perkara ini tidak akan berlaku.

Perlawanan akhir dan tempat ke 3 dan ke 4 akan berlangsung di pdg UKRC Ampang. Perlawanan pertama akan bermula tepat pada pukul 3.30ptg. Harap semua pemain hadir pada pukul 3.00ptg. Perlawanan akhir bermula pukul 5.00 ptg dan berharap semua pemain dpt hadir pada pukul 4.30ptg. Tempat sembahyang akan disediakan. Pembayaran padang adalah seperti biasa iaitu rm130. Pihak pengurusan juga berharap semua pasukan dpt memakai jersey satu set lengkap memandangkan kehadiran tetamu hormat utk merasmikan perlawanan ini. Jika tiada, boleh pinjam atau sekurang-kurangnya memakai warna yg sama walaupun pun berlainan design dan jenama.

Wang deposit akan dipulangkan pada 15hb dan berharap semua pasukan dpt menghantar wakil. Resit rasmi untuk pendaftaran juga akan diberikan mengikut nama pasukan.

Berikut adalah hadiah menanti pemenang -

Juara           - Trofi + medal + rm700
Naib Juara  - Medal + rm500
Ke-3          - Medal + rm300
Ke-4          - Hamper
MVP          - Trofi + rm50
Penjaring    - Trofi + rm50
terbanyak


Pihak pengurusan mengucapkan selamat berjaya utk semua pasukan dan berharap perlawanan berkualiti dan semangat kesukanan dpt ditunjukkan. Sekian.

No comments:

Post a Comment